KOMPLETT VÁLLALATI AI AUTOMATIZÁLÁS

SmartAIChat - Három AI ügynök egy platformon a teljes üzleti működés automatizálásához

iconJelents.hu designe kép
SMARTAICHAT

Komplett vállalati AI ökoszisztéma három specializált üzleti asszisztenssel

A SmartAIChat egy átfogó vállalati AI megoldás, amely három specializált asszisztenssel automatizálja a magyar KKV-k teljes kommunikációs és információs folyamatait. A platform célja egy olyan biztonságos, átlátható és hatékony digitális ökoszisztéma létrehozása volt,amelyen keresztül a cégek külső és belső kommunikációjukat, valamint tudásmenedzsmentjüket AI asszisztensekkel optimalizálhatják. Jelenleg két ügynök teljes funkcionalitással elérhető, a harmadik pedig 2026 Q1-ben csatlakozik a platformhoz. Egy innovatív megoldás, amely segít a vállalatoknaka teljes digitális transzformációban, miközben hatékony eszközt biztosít a külső kapcsolattartás, belső tudáskezelés és email kommunikáció automatizálására.

Checked Image
Publikus Chat Ügynök - 0-24 válaszok 50+ nyelven (vásárlók számára) - ELÉRHETŐ MOST
Checked Image
Belső Tudásbázis AI - Forráshivakozott válaszok céges dokumentumokból (munkatársak számára) - ELÉRHETŐ MOST
Checked Image
E-mail Elemző AI - Automatikus kategorizálás és válasz-vázlatok (ügyfélszolgálat számára) - tervezetten 2026 Q1-ben
Checked Image
Gyors telepítés és implementáció (45 perces setup)
Checked Image
Magyar fejlesztés, átlátható árazás
Checked Image
VisionMode (csomag függvényében) és automatikus webshop-beolvasás
alt=""
alt=""
Stratégia és megvalósulás

Platformunkon átfogó vállalati AI-ökoszisztémát alakítottunk ki, amely három egymásra épülő üzleti automatizálási rétegből áll. A fejlesztési folyamat kezdeti szakaszában kiemelt figyelmet fordítottunk a vállalati folyamatok (külső kommunikáció, belső tudáskezelés, email automatizálás) pontos feltérképezésére és a KKV-k komplex üzleti követelményeinek megfelelő funkcionalitás definiálására. Jelenleg a külső kommunikációs és belső tudásmenedzsment ügynökök teljes funkcionalitással működnek, míg az email automatizálási asszisztens 2026 Q1-re tervezett bevezetésével a platform komplett vállalati AI megoldássá válik.

Miért válassz minket?

Egyedülálló versenyelőnyünk a magyar nyelvű fejlesztés és támogatás, amely biztosítja a helyi üzleti környezet pontos megértését és a GDPR-kompatibilis adatkezelést. Platformunk skálázható architektúrája lehetővé teszi, hogy kis családi vállalkozásoktól a középvállalatokig minden méretű cég megtalálja a számára optimális megoldást. Az átlátható, válaszalapú árazási modell garantálja, hogy csak azért fizetsz, amit ténylegesen használsz - nincs rejtett költség. A 45 perces rekord-gyors telepítés azt jelenti, hogy már egy héten belül működhet az első két AI ügynök a vállalatnál.

DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

A SmartAIChat teljes ökoszisztémájának útja

A SmartAIChat létrehozása jelentős mérföldkő volt az R-Szoft Kft. innovációs útján. Felismerve a vállalatok igényét egy komplett AI-alapú üzleti automatizálási ökoszisztémára, szakértői csapatunk egy háromrétegű vállalati megoldást fejlesztett ki. 2025-ben elindult a külső kommunikációs ügynök (0-24 ügyfél-kapcsolattartás 50+ nyelven) és a belső tudásmenedzsment AI (azonnali céges információ-keresés), amelyek márteljes funkcionalitással elérhetők. 2026 Q1-ben csatlakozik az email automatizálási asszisztens, amely intelligens kategorizálással, prioritás-kezeléssel és válasz-generálással teszi teljessé a vállalati digitális transzformációt. A SmartAIChat egyesíti a modern technológiát a jogszabályi megfelelőséggel, segítve a vállalatokat a hatékony és etikus üzleti működésben.

Foglaljon időpontot!
Foglaljon időpontot!
Lépjen velünk kapcsolatba

Tegyük versenyképessé vállalkozását AI-al!