AI Szakértői Támogatás

Intelligens Megoldások és Tanácsadás Vállalkozása Digitális Jövőjéhez

iconmesterseges-intelligencia-fejlesztes-r-szoft
Mesterséges Intelligencia Szakértők

Gyakorlati AI Megoldások Azonnali Eredményekkel

A backoffice területek gyakran rejtett kincsesládák a hatékonyságnövelés szempontjából. Az R-Szoft AI szakértői ezekre a támogató folyamatokra is specializálódtak, ahol a legnagyobb megtakarítások érhetők el. Számlakezelés, dokumentumfeldolgozás, munkaidő-nyilvántartás, levelezés kezelése, jelentéskészítés - ezeken a területeken az AI akár 60-80%-os hatékonyságnövekedést is eredményezhet. Tanácsadási szolgáltatásaink révén feltárjuk azokat a backoffice folyamatokat, ahol az automatizáció a legnagyobb ROI-t hozza, és lépésről lépésre vezetjük végig a megvalósítást.

Checked Image
Dokumentum és számlafeldolgozás
Checked Image
Levelezés és ügyfélszolgálat
Checked Image
Munkaidő és HR folyamatok
Checked Image
Jelentéskészítés és adatelemzés
Checked Image
Adminisztratív feladatok
Checked Image
Backoffice optimalizálás
Foglaljon időpontot!
Foglaljon időpontot!
01
Automatizált Hibabejelentés Kezelés

Egy szoftverfejlesztő cég bevezette az AI-alapú hibabejelentés kezelő rendszert, amely Jira workflow-ba integrálva automatikusan elemzi a beérkező hibajelentéseket. Az AI felismeri a hiányos vagy pontatlan bejelentéseket, és valós időben visszajelzést ad a felhasználóknak, hogy milyen információkat kell kiegészíteniük. A rendszer automatikusan kategorizálja és prioritizálja a hibákat, valamint a megfelelő fejlesztői csapathoz irányítja azokat. Ennek eredményeként a hibabejelentések feldolgozási ideje jelentősen csökkent, a hiányos jelentések száma sokkal kevesebb lett, és a fejlesztői csapat több időt tud a tényleges hibjavításra fordítani.

02
Automatizált Munkaidő Elszámolás

Egy szolgáltató vállalat implementálta az AI-alapú munkaidő nyilvántartás ellenőrző rendszert, amely automatikusan elemzi az alkalmazottak munkaidő-bejegyzéseit és a vállalati szabályrendszer alapján validálja azokat. Az AI felismeri a szabálytalanságokat, hiányosságokat és automatikusan jelzi a szükséges korrekciókat, majd a helyesbített adatok alapján generálja a TIG (Teljesítmény Igazolás) dokumentumokat. A rendszer integrálódik a HR és pénzügyi rendszerekkel, biztosítva a pontos és szabályos elszámolásokat. Ennek eredményeként a munkaidő-elszámolás feldolgozási ideje csökkent, a hibák száma kevesebb lett, és a HR osztály adminisztratív terhelése jelentősen mérséklődött.

03
Automatizált Levél Feldolgozás

Egy ügyfélszolgálati központ bevezette az AgenticAI-alapú levél feldolgozó rendszert, amely automatikusan elemzi és kategorizálja a beérkező ügyfélleveleket tartalmuk és sürgősségük szerint. Az AI felismeri a levél típusát (panasz, kérdés, megrendelés, visszajelzés), majd automatikusan elvégzi a megfelelő feladatokat: válaszokat generál, munkafolyamatokat indít, vagy a megfelelő szakemberhez irányítja az ügyet. A rendszer képes komplex ügyintézési folyamatok végrehajtására is, mint például státusz lekérdezések, egyszerű módosítások vagy információ szolgáltatás. Ennek eredményeként a levelek feldolgozási ideje jelentősen  csökkent, az ügyfél-elégedettség nőtt, és az ügyfélszolgálati munkatársak a bonyolultabb esetekre tudnak

04
AI Támogatott Ajánlatkészítés

Egy építőipari vállalat implementálta az AI-alapú ajánlatkészítő rendszert, amely automatikusan feldolgozza a beérkező megkereséseket és költségterveket, majd intelligens checklistek alapján elemzi a projekt követelményeit. Az AI automatikusan kalkulálja az anyag- és munkaerő költségeket, figyelembe véve a piaci árakat és a vállalat korábbi projektjeit, majd részletes kivitelezési tervet és reális ütemezést készít. A rendszer a végső ajánlatot professzionális formátumban generálja, amely tartalmazza a költséglebontást, kockázatelemzést és alternatív megoldási javaslatokat. Ennek eredményeként az ajánlatkészítés ideje 75%-kal csökkent, a kalkulációs hibák 90%-kal kevesebbekké váltak, és a nyertes ajánlatok aránya 35%-kal nőtt a pontosabb árazás és professzionális megjelenés miatt.

05
AI Ügyfélszolgálati Támogatás

Egy technológiai vállalat bevezette a teljeskörű AI-alapú ügyfélszolgálati támogató rendszert, amely a cég meglévő tudásanyagára és dokumentációjára épülve válaszol a beérkező ügyfélkérdésekre. Az AI csak a vállalat kompetenciájába tartozó, témaspecifikus kérdéseket dolgozza fel, és előre jóváhagyott, a vállalat stílusához és hangvételéhez igazított válaszokat generál. A rendszer automatikusan felismeri a kérdés típusát, kiválasztja a megfelelő válaszsablont, majd személyre szabott, formázott választ küld vissza az ügyfélnek. Ennek eredményeként az ügyfélszolgálati válaszidő 85%-kal csökkent, a válaszok konzisztenciája és minősége jelentősen javult, és az ügyfélszolgálati munkatársak a komplex problémák megoldására tudnak koncentrálni.

06
Szervizpartner Támogató Alkalmazás

Egy gyártó vállalat kifejlesztette az AI-alapú szervizpartner támogató alkalmazást, amely a beérkező hibabejelentések automatikus elemzésén keresztül segíti a harmadik feles szerviztechnikusokat. Az AI feldolgozza a hibaleírást, azonosítja a problémát, majd visszaadja a releváns javítási útmutatókat, szükséges alkatrészek listáját, ajánlott szerszámokat és a legjobb gyakorlatokat a hatékony javításhoz. A rendszer a gyártó teljes tudásbázisára és korábbi szervizesetek adataira épül, így mindig a legfrissebb és leghatékonyabb megoldásokat javasolja. Ennek eredményeként a szervizesetek megoldási ideje 65%-kal csökkent, a első alkalommal történő sikeres javítások aránya 80%-kal nőtt, és a szervizpartnerek elégedettsége jelentősen javult a gyors és pontos támogatás miatt.